Avatar billede tnla Mester
13. oktober 2013 - 00:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Genstarter af sig selv

Min computer er begyndt at genstarte af og til. Har endnu kun oplevet det når jeg er på nettet, og typisk er det nogle få minutter efter jeg har åbnet browseren (Chrome). Hvad kan det skyldes? Det er kun 1 gang den genstarter, og derefter kører den normalt, men undrer mig bare. Har XP.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2013 - 09:54 #1
du kan prøve at afinstallere chrome, rydde op med ccleaner, og så hente chrome igen. Jeg har selv lige haft lidt bøvl med chrome, og dette virkede.
ccleaner er her http://www.piriform.com/ccleaner
13. oktober 2013 - 10:56 #2
Bærbar / Stationær ?

Varmeproblem ?
Avatar billede tnla Mester
15. oktober 2013 - 00:38 #3
Tak, vil prøve dit råd, claes.

Karise, det er en stationær, og temperaturene ser normale ud. Selvfølgelig afhænger de lidt af, hvor længe computeren har været tændt, men genstarten sker altid kort (under en halv time) efter at den er tændt.
15. oktober 2013 - 08:05 #4
...Det er kun 1 gang den genstarter, og derefter kører den normalt... og så kører alt 'resten' af tiden ???

Hvad er der i vejen med at bruge IE ?

Har du 100% opdateret WindowsUpdate ?
Avatar billede tnla Mester
16. oktober 2013 - 12:53 #5
...Det er kun 1 gang den genstarter, og derefter kører den normalt... og så kører alt 'resten' af tiden ???

Ja, i hvert fald indtil jeg tænder computeren igen.

IE er ok, jeg foretrækker bare Chrome, især pga fanebladene. Ja, Windows er 100% opdateret (Service pack 3)
Avatar billede tnla Mester
08. november 2013 - 01:12 #6
Den har ikke genstartet siden jeg geninstallerede Chrome, så mon ikke det har løst problemet. I hvert fald kan du bare smide et svar, claes57, og også tak til dig, karise.
08. november 2013 - 07:36 #7
Ping...

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT -> http://spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/opret_et_systemgendannelsespunkt.htm
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede tnla Mester
11. november 2013 - 03:00 #8
Mange tak, karise! Defragtmentering og CCleaner bruger jeg jævnligt, men har aldrig tænkt på at slette de gamle gendannelsespunkter :) Det kan man jo ligeså godt, hvis maskinen ellers kører som den skal.