Avatar billede birthelund Nybegynder
11. oktober 2013 - 11:23 Der er 6 kommentarer

Bluetooth på min pc?

Hej
Jeg har en hp elitebook 8460p i5-2540m, men kan ikke rigtig finde ud af, om der er bluetooth på den. Når jeg går ind på enhedshåndtering i kontrolpanelet kan jeg ikke se, at det er der, men der ligger et program under programmer og funktioner, der hedder Broadcom 2070 bluetooth 3.0.
Jeg har brug for at høre en tale, som jeg har liggende på et usb-stik. Jeg skal have lyden ind i mine høreapparater via bluetooth for at kunne høre den. Jeg har en iCom, som er en bluetooth bro mellem mine høreapparater og diverse sendere.
På forhånd tak for hjælpen
Birthe
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. oktober 2013 - 12:36 #1
Har du kigget under netværk?
Avatar billede birthelund Nybegynder
11. oktober 2013 - 13:00 #2
Det har jeg nu, men der var desværre heller ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2013 - 13:00 #3
ja det har du på den hvis du installerer det via din cd der fulgte med maskinen

slå den over på specifikationer

http://www.proshop.dk/Baerbar/HP-EliteBook-8460p-Core-i5-2540M-2.6-GHz-2254566.html

Kommunikationer

Trådløs

802.11n, Bluetooth 2.1 EDR

Bluetooth-klasse

Klasse 2

Netværksinterface

Gigabit Ethernet

Protokol til fjernadministration

SNMP

Modem

m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. oktober 2013 - 13:25 #4
Avatar billede birthelund Nybegynder
25. november 2013 - 08:44 #5
Hej alle
Tak for hjælpen. Jeg fandt så ud af, at min bærbare ikke har bluetooth, men jeg fik løst mit problem med en audioledning mellem højtaleren på min skærm og min iCom.
Birthe
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. november 2013 - 10:31 #6
Ok så accepterer du blot dit eget svar i #2