Avatar billede jepzen Nybegynder
09. oktober 2013 - 23:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjule mappeindhold i miniaturevisning

Hvordan kan jeg skjule de små billeder der er udenpå mapperne i miniaturevisning?

Jeg vil gerne bare have "rene" mapper i miniaturevisningen, uden noget udenpå.

Jeg kører Windows XP.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2013 - 23:53 #1
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/change-folder-options

Mappeindstillinger > Vis > Markere afkrydsningsfeltet Vis altid ikoner, aldrig miniaturer og derefter klikke på OK.
Avatar billede jepzen Nybegynder
10. oktober 2013 - 00:17 #2
Tak for svaret Vejmand, men jeg kører Windows XP, og der findes ikke  den der mulighed under mappeindstillinger. Desværre.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. oktober 2013 - 00:37 #3
Ahh, det havde du jo også skrevet, sorry.

Se evt. linje 277 her: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Ved ikke om du er bekendt med at bruge .reg filer, men ellers læs foroven på siden hvordan de bruges.
Jeg vil mene det klarer jobbet for dig.....
Avatar billede jepzen Nybegynder
24. oktober 2013 - 19:10 #4
Jeg havde helt glemt den her tråd. Jeg kan vist ikke rigtig bruge dit forslag Vejmand, desværre. Det handler jo ikke om at disable thumbnailview, så vidt jeg ved.

Jeg er heller ikke helt sikker på, jeg tør ændre i regdatabasen, via en side, jeg slet ikke kender.

Man skal jo downloade en regfil, og det er ikke helt risikofrit.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. oktober 2013 - 19:47 #5
Helt ok, det bestemmer du selv. :-)
Avatar billede jepzen Nybegynder
27. november 2013 - 20:59 #6
Lukker. Ingen brugbare svar.