Avatar billede LegendarySoupe Nybegynder
09. oktober 2013 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autosvar på fast ugedag.

Hej alle brugere.

Er der nogen som ved om det er muligt at sætte autosvar i outlook 2010 på en fsat ugedag, alså så der kun kommer autosvar på denne ene ugedag og ikke de andre.
Jeg synes ikke at jeg kan se muligheden hverkan i standart og ej heller i regler, men måske der alligevel er en mulighed?

//KIAN
Avatar billede finb Ekspert
09. oktober 2013 - 15:56 #1
Kan du programmere ?
Avatar billede LegendarySoupe Nybegynder
11. oktober 2013 - 09:09 #2
Jeg går ud fra at dit svar er at det ikke er en default mulighed, men ved selvhjælp kan man alt :-)
Mit svar er at mine programerings evner er begrænset, men har adgang til nogen som kan en hel del mere end mig, så skyd løs.
Avatar billede LegendarySoupe Nybegynder
09. april 2014 - 13:40 #3
Spørgsmål lukkes