Avatar billede mronet87 Forsker
09. oktober 2013 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 UTROLIG langsom

Hej alle eksperter

I dag hvor jeg gebstartede min computer, så var den så langsom. At det måske tog 30 min for at den kom ind i windows. Jeg så at der lå en opdatering, og jeg har også opdateret den. Men stadigvæk det samme problem.

Jeg har også åbnet den op med "shift + F8" og lavet en system gendannelse.

Når jeg så endelig kommer ind i windows. Så går der måske 10 min inden at skrivebordet kommet frem.
Start med alle Aps virker fint, men jeg kan sket ikke komme ind hvor jeg skal recover min bærbar.

Meget at tiden lyser den blå uden tekst.
Avatar billede repox Seniormester
09. oktober 2013 - 13:45 #1
Flyttet.
Avatar billede mronet87 Forsker
09. oktober 2013 - 13:49 #2
Opdatering. Jeg har leg genstartet computeren og den kom ok hurtig ind i windows. Det hvor man kan logge ind.

Så kommer problemet som før. Hvor det tager 10+ min før at skrivebordet er klar og stortset umuligt at komme ind på C drevet.

Hvis man så går ned i start for at søge på programmer går den i blå.
Avatar billede mronet87 Forsker
13. oktober 2013 - 00:07 #3
Jeg har smidt den til reparation. Desværre nåede jeg ikke at tage en backup inden harddisken døde.

Hvis en harddisk er ved at stå af. Kunne det så være den der larmede og ikke blæseren?
Og kunne det være at når harddisken var ved at stå af. At det var derfor at den var så langsom?
Avatar billede mronet87 Forsker
27. oktober 2013 - 10:05 #4
Så fik jeg den tilbage efter 14 dage, hvor de kun skiftede harddisk.
Jeg har anskaffet mig et program omkring ydeevne på computeren. Den stod på maximal ved tilsluttet.

Smid nogen svar :-)