Så sidder jeg her, mandag formiddag og måtte lige synke en ekstra gang.
Min nærmest nye acer ultrabook var gået i stykker, nogle af tasterne virkede ikke så sendte den til reperation via Fona, jeg har forsikring på den, skal lige siges den er 3 måneder gammel maks.
Jeg ville derfor idag lige tjekke hvor langt den er nået, og regner da self. med at dette ikke vil koste mig ret meget, vis ikke intet. Men NU ER JEG meget forvirret.
Der står at servicestedet har et prisforslag på 1.339 kr !! Men på den anden side ligner det, at de har lavet det, der nu var galt med den. Tænker lidt det er helt hen i vejret, gav 4,500 for den, og er ikke en person der har så mange penge overhovedet.
Købte jo en forsikring netop for at udgå det her...
Det jeg gerne vil have hjælp til er: Kan det bare være det, det har kostet firmaet at lave min computer, eller er det i givet fald det jeg skal betale?
du skal i hvertdald nægte at ville betale når maskinen ikke er ældre. Medmindre du har været meget hårdhændet ved det allerede. ¨Men så skal servicestedet kunne bevise at du har behandlet varen uhensigtemæssigt.
Ring evt- og spørg hvordan du skal tolke det der står på siden.
Du skal ikke betale noget når den kun er 3 måneder gammel, så går den ind under garantien med mindre det er noget du selv har forsaget på maksinen, og når du ovenikøbet har forsikring på, så kan jeg ikke se at du skulle komme til at betale noget.
Beløbet må være omkostningerne ved at lave den som så betales af garanti/forsikring
Synes godt om
Slettet bruger
10. oktober 2013 - 12:21#4
du kan godt gå ud fra de vil forsøge at snyde dig. du skal ikke betale noget, overhovedet!
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.