Avatar billede ahmadkasseem112 Nybegynder
05. oktober 2013 - 16:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fabriksindstilling problem

hej
jeg sidder men en samsung computer med windows 8 64 bit.

jeg kan ikke gendan til fabriksindstilling. når jeg går ind på indstillinger/skift pc-indstillinger/generalt/fjern alt. så fortæller den
"indsæt medie - der mangler nogle filer. filerne findes på mediet til installation eller genoprettelse af windows"

jeg har også prøvet at lave et genoprettelsesdrev men jeg kan ikke markere punktet "kopier genoprettelsespartitionen fra pc'en til genoprettelsesdrevet"

jeg har også prøvet at bruge samsung recovery, men den fortæller at "denne computer understøtter ikke recovery"

jeg ved ikke hvad jeg mere skal gøre :-(
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. oktober 2013 - 17:28 #1
Using the Recovery Partition:
1. Press [F9] during bootup.
2. Press lEnter]to selectWindows Setup [EMS Enabled].
3. Select the language you want to recover and click Next.
4. Read the ASUS Preload Wizard messages and click Next.
5. Select a partition option and click Next. Partition options:
Recover Windows to first partition only.
This option deletes only the first partition and allows you to keep other
partitions,and to create a new system partition as drive"C'i
RecoverWindows to entire HD.
This option deletes all partitions from your hard disk drive and creates
a new system partition as drive "C'j
Avatar billede ahmadkasseem112 Nybegynder
05. oktober 2013 - 23:12 #2
tak for hjælpen jeg fik løst problemet ved at lave en kopi af genoprettelsespartitionen på USB stik, ved at bruge min brors computer som har samme model
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. oktober 2013 - 23:23 #3
06. oktober 2013 - 07:46 #4
Mht WIN8 - lige et tips ->

www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede ahmadkasseem112 Nybegynder
06. oktober 2013 - 15:06 #5
okay tak for det