Avatar billede Maroan Nybegynder
01. oktober 2013 - 21:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med indlæsningen af backup

Jeg har problemer med en Packard Bell One Two L5870.

Maskinen er født med Win7 ultimate, men for en beskeden beløb kunne man opgradere systemet til Win8. Problemer begyndte straks, og til sidst var der ikke andet end at prøve at reinstallere backups dvd´er. Der er bare et at installation stopper ligeså snart den starter: Årsag: reinstallationen finder kun et drev der hedder Acer på 100 Mb, og derfra stopper den pga mangel på diskplads! Hvis jeg bruger Diskpart kan jeg se at der er 4 drev: 1 Acer, 2 PB, 3 dat og 4 backup. 2 og 3 har rigelig med plads (498 Gb på hvert) mens 4 er på ca. 18 Gb. Hvad skal jeg gøre? Det jeg vil er at reinstallere disse backups der er en total nulstilling af computeren. Kan jeg slette alle disse partitioner og håbe at backupppet vil kunne gennemføres?
Tak for hjælpen!
Avatar billede kgkg Nybegynder
01. oktober 2013 - 21:53 #1
Du skal højst sandsynligt slette alle partitions først, inden du kører din restore DVD.
Avatar billede Maroan Nybegynder
02. oktober 2013 - 00:39 #2
Tak for forslaget. Jeg var kommet til samme konklusion, og havde slettet alle partitioner med diskpart, men Acer partition vil ikke slettes! Hver gang jeg genstartede restore dvd´eren landede den på den partition. Nu har jeg dowloadet en live cd, jeg giver besked i norgen...
Avatar billede Maroan Nybegynder
02. oktober 2013 - 16:02 #3
Problemet er løst, takket være Parted Magic Live CD. Jeg slettede alle partitioner,formatterede disken baqefter, og backuppet kørte rent ind!
Avatar billede Maroan Nybegynder
02. oktober 2013 - 16:03 #4
Hmmm.. Hvordan giver jeg points?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2013 - 16:09 #5
kgkg lægger et svar du accepterer :-)
Avatar billede kgkg Nybegynder
02. oktober 2013 - 21:22 #6
Her har du et svar....