Avatar billede SusanneWA Nybegynder
30. september 2013 - 14:22 Der er 1 løsning

Gemme inskannede opskrifter i database

Jeg er absolut novice på database-området, men jeg har en idé om, at jeg gerne vil skanne alle mine madopskrifter ind for nemt at kunne finde en passende. Jeg har ladet mig fortælle, at jeg nok skal bruge Access for at lave dette ordentligt.
Jeg havde forestillet mig, at der skulle tastes hovedingredienser, kategorier osv. ind og så skulle de skannede opskrifter ligge der. Man skulle så kunne søge på ingredienser og/eller kategorier for at finde en opskrift.

Nogen der har en skabelon til Access til dette eller en idé til, hvordan jeg kan gøre, når jeg som sagt ikke ved meget om det?

Jeg har bærbar pc med Windows 8 og MSOffice 2010.

På forhånd tak.
Avatar billede MSchlamovitz Mester
30. september 2013 - 14:35 #1