Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 12:12 Der er 21 kommentarer

Iphone 4 !!!

Hejsa.
Jeg har en iphone 4, som jeg fik gendannet efter dette virket den i ca tyve minutter og så pludselig gik den ud. skal lige siges at der heller ikke var så meget strøm på den. MEN nu kan den så ikke tænde igen. Den har lagt i oplader en hel nat, men vil stadigvæk ikke noget. Når jeg sætter den i oplader kommer den frem at den vil sætte s til itunes og gendannes igen. og dette kommer kun når den sidder i oplader, når den ikke har oplader i vil den ingenting overhovedet. Jeg har prøvet at holde tænd/sluk og tilbage knappen nede samtidig. Der sker intet.. Nogle der ved hvad dette kan være? :(

. Har ikke kunne gendanne den igen, da den bliver ved med at sige fejl 2001 når den er næsten færdig med gendannelse. Jeg har en macbook. og ved det siger den at det er SMC i macbooken der skal nulstilles. og når jeg følger det der står med hvordan man gør, sker der stadig intet.. såå aaarg, har virkelig brug for hjælp :D
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 13:34 #1
Tilslut den til din pc start itunes og giv den lidt tid...

Hvis du kan gendanne derfra må vi nok lige få lagt ny firmware på og skal nok hjælpe :)
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 13:39 #2
undskyld er ikke så meget inde i alt det IT. er det på min computer der skal ny firmware på? . Og hvordan vil du hjælpe med det? (:
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 13:48 #3
Tilslut din iphone til din pc med dit lightning kabel.
Start itunes og se om der sker noget (Hvis ikke iphonen kommer til sig selv så skriv)
Jeg kan guide dig til og få lagt firmware over på din iphone :)

Står der skrift på bagsiden af din iphone 4? og hvad? :)
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 13:55 #4
når jeg slår iphonen til itunes, så finder itunes telefonen, og så kan jeg trykke gendan iphone...

og der står:

IPHONE
Designed by apple in california. Assembled in china.
Model A1332 EMC 380A FCC ID: BCG-E2380A IC: 579C-E2380A
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 14:06 #5
Hvilken version af IOS vil du have? :) (IOS 7 eller 6?) eller andet?
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:14 #6
6 :) der er meget bøvl med 7'eren har jeg hørt (:
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 14:19 #7
Gå til http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Herinde skal du under: "iPhone / iPod touch / iPad / Apple TV"

Derunder vælger du: Iphone 4 (GSM) - 6.1.3

Derefter når filen er hentet går du i itunes og holder SHIFT knappen nede og trykker på gendan knappen, dette burde gøre at der kommer et vindue frem hvor du kan vælge en fil. Find den fil du netop har hentet og lad itunes gøre resten. Du bør dog efter firmware installationen gå ind i din iphone -> indstillinger -> Generelt -> Nulstil -> Nulstil og slet alt (Min iphone er på engelsk, så beklager hvis det ikke er korrekt skrevet)

Og jeg vil lige udnerstrege at grundet det er GSM skyldes dit model nr 1332 -> http://support.apple.com/kb/HT3939
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:25 #8
jeg prøver (:
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:35 #9
der kommer intet vindue frem s:
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 14:38 #10
Holder du SHIFT nede mens du klikker?

Blot så vi er enige, shift knappen sidder lige ovenfor CTRL knappen i venstre nederste hjørne på tastaturet :)
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:41 #11
det var alt knappen på min jeg skulle bruge. Men så da jeg valgte det jeg lige havde hentet sagde den at den ikke kunne fordi firmware ikke var kompatibelt?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 14:42 #12
Hentede du den rigtige og har du allerede hentet den? Filen er jo næsten på 1 GB..
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:44 #13
den sagde den var færdig.. men har lige slettet det, og prøver at hente den igen (:
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 14:45 #14
Du kan os prøve herfra: http://www.idownloadblog.com/download/

Det er den jeg benytter, men fandt den først lige nu.. (Bruger det ikke så tit)
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:46 #15
okay (: prøver jeg hvis den anden her ikke virker (:
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 14:57 #16
arg den skrev så at firmwarearkiverne ikke var kompatibel.. prøver at hente det fra den anden side-
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 16:16 #17
jeg ved ikke hvad der sker. Men den fra den anden side vil den gerne acceptere men nå den så er igang siger den at man ikke kan installere dette build på denne enhed.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 16:23 #18
Hvilken build valgte du?
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 16:33 #19
iphone 4 - IOS 6.1.3 -GSM Iphone 3,1 (10B329)

^er det hvad man kalder et build? :D
Avatar billede Jeanette93 Nybegynder
28. september 2013 - 16:34 #20
der er en på en anden side der siger man ikke kan nedgradere den mere.. da der har være IOS 7 på min iphone før.

http://www.iphonecafe.dk/sadan-nedgradere-du-ios-7-til-ios-6-1-36-1-4/#comment-48657
Avatar billede Blueeyez Mester
28. september 2013 - 17:06 #21
Altså jeg kunne fint nedgradere fra IOS 7 til 6 på min iphone 5, så burde du vel os kunne, men prøv og smid IOS 7 på den (Målet er jo blot at få liv i din iphone) :)