Avatar billede molehonter Mester
25. september 2013 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google Drev virker ikke på PC

Jeg har installeret google drev på en PC
Windows XP home SP3
Installations programmet køre fint.
Men google drev er ikke synlig i folderen.

Når jeg prøver at kører google drive på PC, får jeg følgende meddelse.

Dette program kunne ikke starte på grund af en forkert program konfiguration. Du kan muligvis løse problemet med at installere programmet igen.

Jeg har prøvet at installere programmet igen uden held.
Nogle bud på problemet.

på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2013 - 10:32 #1
Fjerne du google drive før du installerede det igen?

Har selv opgivet google drive dog eneste problem jeg havde var hvergang jeg lukkede min pc ned så hang google drev..
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2013 - 17:33 #2
Læste i en tråd, at hvis harddisken er formateret i fat 32 i stedet for NTFS, så ville det ikke fungere.
Men jeg har ikke selv erfaring med det, da jeg ikke har afprøvet det.
Du kan i diskhåndteringen se hvilket format dine diske er i.
Avatar billede molehonter Mester
26. september 2013 - 08:00 #3
#Blueeyez, skriv lige et svar, jeg fik det til at virke, ved at fjerne den gamle installation først.

#220661, Drevet er formateret i NTFS, men er TAT 32 ikke noget fra Win NT dage.

Tak for jeres gode indput.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. september 2013 - 09:24 #4
Godt at høre :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
26. september 2013 - 09:32 #5
Faktisk er det NTFS, der er fra Windows NT.

NTFS står for "New Technology File System" mens NT'et i Windows NT står/stod for "New Technology".