Avatar billede peterpeter Seniormester
18. september 2013 - 21:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Minecraft-Server-Hvordan flyver man ?

Kære alle
Simpelt spørgsmål:
Jeg har downloadet Minecraft server - helt almindelig.
Kører den nu på en bærbar der står alene.
Min søn er glad - men han vil have, man skal kunne flyve !!!

Jeg kan se den fil, hvor man kan ændre "true" eller "false" - Men jeg syntes ikke det virker...

Nogen der kan hjælpe ??
Kan også se man kan ændre andre ting ??

Nogen der kan hjælpe ved de forskellige linier ?? - Så bliver sønnike glad ;-)

Tak
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2013 - 21:58 #1
Han skal ind i creative for at flyve. I serverens consol eller hvad det nu heder skal du skrive "gamemode 1 navn" navn står for brugernavn. Enten 0 eller 1 tror det er 1.
Avatar billede mYaz Nybegynder
19. september 2013 - 09:42 #2
når du er logget ind på serveren skal du skrive /gamemode [hans minecraft navn] creative. Du kan bruge tab konstant til at finde frem til det rigtige :)
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. september 2013 - 11:58 #3
Tak for jeres svar....

Jeg må prøve når jeg kommer hjem ;-)

Kan det angives, så han altid kan flyve ? - Selvom serveren måske genstartes ??

...og lige et ekstra spørgsmål: Er der en oversigt et sted over, hvad man ellers kan gøre (angive på serveren ??)

Tak

Hav en god dag.

/Peter
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2013 - 15:07 #4
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Commands eller "help" i consolen eller ingame hvis han er op.
Avatar billede peterpeter Seniormester
20. september 2013 - 17:42 #5
Kære alle
Tusind tak...
Man skulle vende dem om, så det blev
/gamemode creative [hans minecraft navn]

Men virker fint - MEN ??

Lige pludselig kunne han ikke logge ind - det var fordi at hans normale Minecraft var opdateret sig til 1.6.4 og serveren stadig stod og var 1.6.2 !!!
...og så virkede det jo ikke !

Jeg fandt endelig ud af det - downloadede 1.6.4 og lagde ind i stedet for ;-)
Det virkede -MEN !!!
- Nu var verden jo væk !!!!

Shit - Han blev tosset !!!

Spørgsmål: Hvordan opdaterer jeg 1.6.2, så det bliver til 1.6.4 - med alle hans bygninger og lign. stadig til stede ???

TAK - Hav en rigtig god dag og God Week-end

/Peter
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2013 - 16:13 #6
Du flytter den der mappen der hedder "world" fra den gamle server til den nye.
Avatar billede peterpeter Seniormester
16. december 2013 - 09:53 #7
Kære alle

TAK TAK - Ligger i nogle svar ???
Avatar billede peterpeter Seniormester
02. marts 2015 - 14:28 #8
Kære alle

TAK TAK - Ligger i nogle svar ???