Avatar billede jhjorsal Mester
16. september 2013 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette en importeret mappe

Jeg har importeret mine mails fra windows live mail til Outlook 2007, og det gik sådan set fint de endte i en import mappe, så flyttede jeg alle mailene ud i nogle undermapper under den nye konto, der gik også fint nok, også slettede jeg min nu tomme import mappe også forsvandt alle mine mails fra de nye undermapper, er der nogen måder jeg kan få dem tilbage på igen, det skal lige nævnes at jeg selvfølgelig også har fået slettet min windows live mail,  orden skal der jo være :-(
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2013 - 20:07 #1
Jeg mener, at du bliver nødt til at kontakte Microsoft Support angående dette, for de må være i stand at hjælpe dig igennem, medmindre de ikke har en backup af din mail-konto.

Kontakt Microsoft på følgende telf. nr: 82333100
Avatar billede jhjorsal Mester
17. september 2013 - 15:42 #2
Hvorfor skulle de have. En back up af min email konto?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2013 - 16:17 #3
Jeg har nemlig selv en SMTP server, hvor jeg har en cron-job som kører hver time for at lave backup af alle brugerne på min mailserver. Lidt indviklet, men som webmaster burde ikke være et stort problem :)
Avatar billede jhjorsal Mester
19. september 2013 - 08:50 #4
Det er lidt kryptisk det du skriver til mig, men jeg har løst problemet, jeg har bare inporteret dem igen, det var bare fordi jeg havde været igennem en større oprydning af de importerede mails, også ville det være nemmere at kunne gendanne noget end starte helt forfra. :-)