Avatar billede ZeBa Ekspert
16. september 2013 - 01:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke pc ned

For 3 dage siden gav jeg 7.000 kr. for en ny laptop (Lenovo). Nu kan jeg ikke lukke den ned: Når jeg klikker på indstil til hæjre og derefter Tænd/sluk, sker der intet.
Stifinder er startet op - vist ikke af mig - og vil ikke lukke ned, og Ctrl-Alt-Del kan kun lukke 3 andre programmer, men ikke Stifinder.
Er der das for helvede ingen grænser for, hvad man skal finde sig i.
Nogen der har en løsning, ud over at at slå strømmen fra - og risikere, at alt lortet går ned?
Og er det Windows eller Lenovo, der er skyld i, at Tænd/sluk knappen ikke virker?
16. september 2013 - 08:45 #1
Velkommen til E. ...

Generelt:
www.eksperten.dk/guide/1552
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. september 2013 - 12:39 #2
E.... ?
16. september 2013 - 14:05 #3
"Velkommen til Eksperten.dk"
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. september 2013 - 14:13 #4
:)
Og ovre i den stren skrev jeg:
Jeg fornemmer, at du foretrækker Classic Shell, ligesom PCWorld?
Hvad mener du om det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. oktober 2013 - 00:52 #5
x