Avatar billede tobrukDk Novice
08. september 2013 - 01:57 Der er 1 løsning

smidt mig af siden hvis jeg har været en time om det - Cookie

Hej folks.

Min leder vil gerne have vi få tildelt cookie på siden. dog skal det kun være til dem som er log ind som få cookie i deres browser,

Her kan du se hvordan det ser ud når det er ( Se billedet her - http://billedeupload.dk/?v=ZWXec.png )

Hvis man afvise så kommer besked bare på næste side hvis man går videre.

Hvis man godkender så få man tildelt 1 i databasen. da man har godkendt det,

Tænker på lidt af ideer til siden:

- Man skal have godkendt cookie før man kan komme til at rette i din personlig oplysninger for at være sikker på det er rigtig person som er log ind med det rigtig id og bruger navn osv..

- Når man er log ind på siden er man bare på forsiden i 2 timer så bliver man smidt af ( Den ide komme vores leder med til et møde )

Nogle forslag til hvordan jeg kunne gør det her på eller hvad synes du?

jeg er mest til ideen nr 2 det er også ligeså meget for at sikker at der ikke blevet lavet noget lort eller ligne. Så tænker jeg også lidt,

Hvordan vil du/i gør ideen nr 2?

Spørgsmål er du mere end velkommen til at spørger hvis der er noget?

Spørgsmål er også her: http://www.udvikleren.dk/forum/40296/cookie-paa-siden-god-ide-til-hvordan-jeg-skal-lige-det/

Jeg har prøvet sådan her at tilføj

if ($stmt = $this->mysqli->prepare('SELECT id, rank_hold, cookie, navn FROM bruger WHERE id = ?')) {
    $stmt->bind_param('i', $id);
    $id = $_SESSION["id"];
    $stmt->execute();
    $stmt->bind_result($id, $rank_hold, $cooki, $navn);
    while ($stmt->fetch()) {
        if($_SESSION["id"] == $id and $cooki == 1)
        {
            setcookie("id", $id, time()+3600);
        }
    $stmt->close();
}

Jeg læst mig frem til at 3600 var en time.
Avatar billede tobrukDk Novice
08. september 2013 - 03:22 #1
Jeg har bundet på bedre ide til at lave det her på i sted for at bruge cookie :) når man er log ind :)