Avatar billede holmenshus Nybegynder
05. september 2013 - 09:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prestashop 1.5

Hej, håber at nogle af jer kender dette open source program?
Har kun et problem:
I venstre informations blok er der en link der står "our stores" eller "vore butikker" oversat, og som lukker Google maps op med et kort, hvor man kan indsætte adresser osv. men dette link kan jeg ikke slippe af med, har undersøgt alle filer i systemet, sletter jeg eks. stores.tpl kommer der en fejl. Laver jeg en ny info cms blok kommer dette link ind automatisk... hvor finder jeg denne fil så linket kan slettes...?? hjælp!! har googlet evt. svar, men de omhandler footer, så?
mvh. Holmenshus
Avatar billede holmenshus Nybegynder
05. september 2013 - 12:01 #1
Hej.. Fandt selv filen, hvor our stores link kunne slettes!!!

blockcms.tpl i modules

Jeg lukker selv.

Ledte nok ikke grundig nok første gang..sorry spørgsmålet..
mvh Holmenshus
Avatar billede kimtheman Novice
05. september 2013 - 20:31 #2
Til en anden gang kan du også prøve prestashops danske forum:
http://www.prestashop.com/forums/forum/40-dansk-danish/