Avatar billede Monkeybrain Juniormester
03. september 2013 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google SEO

Hej

Jeg har tit undret mig over hvordan man på google kan liste sine sider under sit hovedelink. Lidt ligesom webike her gør? - https://www.google.dk/#q=webike

er der nogle der ved hvad jeg skal søge efter på google om info eller faktisk ved hvordan man gør det?
Avatar billede Slater Ekspert
03. september 2013 - 19:40 #1
Det er noget der sker automatisk på sider med meget trafik. Hvis du har en lille side med få besøgende, så er der ikke noget du kan gøre for at få det til at ske.

Et sitemap hjælper Google til at vide hvilke links du vil have der, men det gør det ikke mere sandsynligt at du får dem i det hele taget.
Avatar billede Slater Ekspert
03. september 2013 - 19:42 #2
Her er Googles supportartikel om det:
https://support.google.com/webmasters/answer/47334?hl=en
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
11. januar 2014 - 12:09 #3
Giver du et svar?
Avatar billede Slater Ekspert
11. januar 2014 - 12:14 #4
Værsgo'.