Avatar billede dumbo75 Nybegynder
02. september 2013 - 21:37 Der er 2 kommentarer

phpmyadmin

Hej
jeg mangler en til og hjælpe mig med og oprette et login på min side med flere bruger som selv bestemmer deres password deres brugernavn er fast men de skal selv kunne ændre deres password jeg har one.com som udbyder .
det er noget med database og et script der skal oprettes såvidt jeg kan læse .
vis der er en her inde der kan hjælpe mig med det vi finder også ud af det vis du skal have noget for det.
Avatar billede dumbo75 Nybegynder
03. september 2013 - 22:52 #1
jeg mangler lidt hjælp skriv til min mail på emma44gad@gmail.com eller vis i kender en der kan hjælpe mig please skriv .
Avatar billede cht22 Professor
03. november 2013 - 09:48 #2
Du kan evt. bruge det her, hvis du ikke allerede har fået det til at virke:

http://cht.dk/database/link.php?id=45

Oprettelse af bruger virker og der kan logges på.

Det er ikke alle links der virker...

Resten af siderne kan du selv lægge ind :-)

Se eventuelt her for yderligere information:
http://www.eksperten.dk/spm/987428