Avatar billede MadsDue Nybegynder
30. august 2013 - 00:02 Der er 1 kommentar

nyt internet

Hej

Jeg skal have nyt internet.

Det jeg overvejer er:

1. mobilt bredbånd fra oister 20 down og 4 up +100gb i mdr. for 199 kr.

Jeg kan ikke få stofa, da det kræver at man har deres tv og mit telefon stik tillade max 10 i download (gammelt telefonstik)

Jeg har før haft telia (igennem telefonstikket) 10/1 til 199,- kr/mdr. hvilket var fint. (vil dog godt have det hurtigere men ikke nødvendigt).

Jeg bruger internet til skole relateret arbejde, surfen og playstation (max 10 timer i ugen), vi er to i husstanden.

Jeg er lidt i tvivl om hvor meget 100gb som oister tilbyder, dækker når man spiller online på en pc og playstation (max 15t i ugen). er der nogen der har erfaring eller viden herom, så vil jeg gerne have nogen råd?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2013 - 10:02 #1
du har heller ikke yousee/tdc tv-pakker? Hvis du har, så er deres internet muligt, og der er så fri musik med i pakken.

Ellers er oister udemærket - regn dog kun med den halve hastighed.
jeg har i en måned kørt med http://www.softperfect.com/products/networx/manual/?lang=Danish på pc - den laver en optælling af mit netforbrug, så jeg har en idé om, hvad jeg minimum skal have (spiller ikke, og lander på lige under 15gb + mit forbrug på ipad, der styrer musikken)