Avatar billede kimtheman Novice
28. august 2013 - 00:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IncrediMail til windows live mail

Hej,
Skal have flyttet e-mails fra IncrediMail til windows live mail under windows xp.
Men synes ikke rigtig jeg kan finde et gratis converter program der kan klare denne opgave.
Har prøvet med IncrediConvert men det formår ikke at få alle e-mails med over.

Nogen der kender en gratis løsning?
Avatar billede sky Nybegynder
28. august 2013 - 06:15 #1
Jeg tror ikke det findes. Har selv bokset med at få Incredimail konverteret, men måtte opgive.
Avatar billede kimtheman Novice
12. september 2013 - 09:04 #2
Prøvede et par forskellige programmer. Men ingen af dem formåedeat få alle e-mails med over i den nye klient.

Så det endte med jeg installerede Incredimail på den nye computer. Og lavede en backup på dem gamle af konto og mails. Og derved fik jeg alle e-mails med over også.

Slukker og lukker så lig et svar #1 for din deltagelse
Avatar billede sky Nybegynder
12. september 2013 - 16:57 #3
Ja - det er nok også det eneste at gøre p.t. Blot ærgerligt, at Incredimail nok er et af de værste programmer overhovedet mht. spam og så sløver det helt ekstremt.