Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 19:52 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mus hænger og lyd høres når er på nettet

Jeg sidder og arbejder på en hjemmeside (online). Igen og igen, med korte mellemrum, hænger musen. Den vil ikke reagere. Det var et øjeblik. Og lige inden jeg igen kan flytte den kommer to lyde ("dum dum").

Hvad handler det om??
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 19:53 #1
PS. Er ikke sikker på det har med hjemmesiden at gøre. Sker muligvis også ved andre sider.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2013 - 20:09 #2
Er din mus på usb?
Det lyder som den kører sikker fjernelse af mus, og kobler den på igen, og derfor laver disse lyde.
Har du prøvet en anden usb port, for at se om det er denne som der er problemet, eller evt en anden mus?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 20:32 #3
Ja det er med ledning, hvis det er det du mener.

Jeg har desværre ikke en anden mus. Hvilket faktisk er åndssvagt. Sådan en burde man have liggende.

Jeg prøver at sætte den i et andet stik.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 20:40 #4
Er gjort.
Vender tilbage i løbet af en halv times tid.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 21:05 #5
Det er holdt op. Hjalp at skifte stik. :) Eller også er det geninstallationen. Who knows ... Alt er i hvert fald normalt igen.
Gudskelov - var virkelig enerverende!

Tak for hjælpen. :)

Læg svar for point.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 07:52 #6
Velbekomme.
svar
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2013 - 19:53 #7
Hej.
Det er gudhjælpemig lige begyndt igen!!! :( Hvad gør jeg?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 19:57 #8
Jeg havde prøvet en anden mus.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2013 - 20:03 #9
Ah shit, har jeg ikke. Så må jeg jo ud at købe en ...
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2013 - 20:04 #10
Nåh ja, kan jo købe den på nettet. Får den alligevel ikke tid til at hente den hurtigere.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 20:10 #11
Og det er en usb mus?
PS2 mus laver ikke den lyd, som når man kobler den fra.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 20:11 #12
Kender du en som har en ps2 mus du måske kunne prøve?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 23:50 #13
Har ikke fået gjort noget ved dette endnu. Slås stadig med det.

Det er en mus med ledning med et usb stik.

Ved ikke hvad en ps2 er for noget. Men jeg kender ingen jeg kan låne noget som helst af.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2013 - 20:59 #14
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2013 - 18:23 #15
Ok (det er det ikke).
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2013 - 23:35 #16
Jeg fik aldrig købt en mus. Problemet stoppede da jeg endelig fik mig taget sammen til at aktivere min Windows (efter en ny-installation).
Af uransalige årsager kan jeg ikke gøre dét normalt. Skal først gøre forskelligt i den der sorte rude (har en vejledning fra Microsoft) og bagefter aktiver via telefonen hvor man skal indtaste en masse og skrive en masse ned. Utroligt besværligt! Så fik først taget mig sammen da Windows begyndte at fjerne min skrivebordsbaggrund m.m.
Det har jo så nok være den manglende aktivering der gav problemer med musen ...
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2013 - 19:48 #17
Citat: Jeg fik aldrig købt en mus. Problemet stoppede (...).

Og nu er det begyndt igen. Virkelig slemt. Faktisk konstant. Nu må jeg vist afsted efter den mus.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2013 - 16:25 #18
Har du fået løst dit problem her?