Avatar billede poise Nybegynder
18. august 2013 - 16:49 Der er 11 kommentarer

KRISE ! !

jeg kan ikke finde mit eget netværk navn på listen over de tilgængelige , og når jeg endelig finder noget , så stemmer min netværks instillinger ikke overens med kravene på netværket eller noget i den stil . det virker fint når jeg smider kabel til. kan jeg please få noget hjælp :/
Avatar billede LNG.DK Novice
18. august 2013 - 16:52 #1
Har du tændt og slukket din router for nylig?
Avatar billede poise Nybegynder
18. august 2013 - 17:01 #2
jeg har både tændt og slukket og alt mulig , kæresten kan sagtens komme på , men min vil ikke engang finde navnet :/
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2013 - 17:10 #3
via kærestens indstillinger - noter dem ned - og på din opret forbindelse manuelt med disse data.
Avatar billede poise Nybegynder
18. august 2013 - 17:14 #4
jamen er der ikke mange ting jeg så skal notere , det er vel en bred vifte af ting og sager der afgør om jeg kan komme på nettet eller ej ? jeg kan bare slet ikke forstå hvorfor den ikke vil vise mit netværk. har også oplevet at den siger at den ``ikke kan oprette forbindelse til det skjulte netværk`` , hvordan kan det være skjult for mig, og ikke for hende. ? og tro mig , jeg har bokset med det her i tre dage, både været inde på selve routeren, gendannet til et tidligere punkt og alt mulig andet og er ved at gå ud af mit gode skind :/
Avatar billede moddi100 Seniormester
18. august 2013 - 17:14 #5
Gå ind under

Kontrolpanel -> Netværks og delingscenter -> Administrer trådløse netværk

Find dit eget på listen, højreklik -> Egenskaber -> Sikkerhed -> Vis tegn

Noter adgangskoden til netværket ned og vend tilbage til oversigten over nætværk. Slet dit eget netværk fra listen. Opret så selv forbindelse til det som du ville have gjort igen, her skal du så bruge password som du har skrevet ned. Alle indstillinger opdateres så automatisk til det rigtige
Avatar billede poise Nybegynder
18. august 2013 - 17:44 #6
jeg kender godt min kode over mit netværk, jeg har slettet alt hvad der minder om det ,, hvordan finder jeg det nemmest frem igen hvis det allerede er slettet?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2013 - 18:06 #7
du kan IKKE bruge noget 'der minder om'. Enten er det rigtigt, eller også forkert. Du skal ikke finde det frem igen, men oprette en ny trådløs forbindelse via guiden i windows.

På kærestens pc kan du se, hvad den er logget ind på, og under egenskaber for netværket kan du se ssid og adgangskode. That's it.
SSID og adgangskode er, hvad du skal bruge.
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. august 2013 - 19:17 #8
Kommentar til #7 husk at både ssid og password er afhæning af at du bruger de rette tegn, dette vil sige husk at skrive store og små bogstaver som de står hos din kæreste. Det næste du skal huske er krypteringen husk at få den rette ellers går det op i hat
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. august 2013 - 19:32 #9
I stedet for at skrive din kode så skriv den første nøgle fra ruteren, den hexadecimale nøgle.
Avatar billede poise Nybegynder
23. august 2013 - 17:55 #10
jeg fandt en løsning , ind på hp.com og downloade drivere til min com :) men tak for hjælpen anyways allesammen :)
Avatar billede sadolin1978 Novice
01. september 2013 - 15:29 #11
husk at lukke tråden