Avatar billede metony Praktikant
16. august 2013 - 22:10 Der er 4 kommentarer

Kom til at flytte på Program Files (x86) nu er der ikke noget der virker ;'(

Hej alle dejlige computer eksperter, jeg har sgu brug for jeres hjælp igen....
Min bærbar var fyldt meget op på(C:) drevet så jeg ville flytte noget over på (D:) drevet. Da jeg så ser at Program Files (x86) fyller remeligt meget vælger jeg så at flytte den over.
Efter noget tid sker der egentlig ikke rigtig noget og jeg trykker så tilsidst anuller.
Det førte så til at største parten af alle mine programmer ikke virker mere :(
Hjælp mig, jeg kunne ikke engang genoprette til et tidligere tidspunkt, alt er bare væk.
Jeg tænker sidste løsning er at gemme alle mine filer også kører backupen.
Har i nogle bedre forslag.
super mange venlige it hilsner til jer derude!!! :D
Avatar billede metony Praktikant
16. august 2013 - 22:12 #1
Windows 7
computer: ASUS n53s series
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2013 - 07:45 #2
Det er klart, at dine programmer ikke virker mere. De har jo adressen C:\Program Files (x86)i reg.basen. Det svarer til, at lede efter en person på en fraflyttet adresse. Du må flytte x86 tilbage igen. Du kan, i diskhåndtering figive plads fra D-drevet, og derefter give pladsen til C-drevet.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2013 - 22:20 #3
Respons fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:57 #4
han er ved at ominstallere :)