Avatar billede daphne Novice
16. august 2013 - 15:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mails modtages ikke på MAC

Det er meget mystisk. Mine forældre har MAC, og jeg har Windows live mail, og har sendt dem op til flere mails med billeder i, som de har modtaget, men så fra omkring 29/7-13 modtager de ingen mails fra mig overhovedet.

Jeg undrer på, om det evt. kan skyldes, at de ved en fejl er kommet til at blokere min mail-adresse, men det ved jeg så ikke lige, hvordan jeg går ind og ser efter, da jeg ikke kender specielt meget til MAC, og måtte da også komme til kort.

Håber nogen har et par fif og trics, for det er da irriterende, når man gerne vil skrive til sine forældre i ny og næ, og også sende et par billeder.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede vejmand Juniormester
16. august 2013 - 19:40 #1
Er det kun fra dig de ikke modtager mails?

Jeg spørger fordi, det kunne også være webmailen som er fyldt op, hvis der gemmes en kopi af mails på serveren.
Men så vil de heller ikke modtage mails fra andre........
Avatar billede daphne Novice
17. august 2013 - 09:14 #2
Det er kun fra mig, at de ikke kan modtage mails fra.

De kan godt sende mails til mig.

Det er ikke mailserveren, der er fyldt op, så plejer jeg at modtage en mailer-dæmon, som fortæller mig, at den er fyldt op ;-)
Avatar billede daphne Novice
15. oktober 2013 - 09:39 #3
Ved ikke, hvad vi har gjort, men nu kan de godt modtage billeder igen.

Mvh.
Gitte Daphne