Avatar billede jmgranner Juniormester
14. august 2013 - 11:56 Der er 3 kommentarer

outlook.com SMTP virker ikke

Er der nogle som kan finde ud af at få outlook.com til at virke med mac mail?'

Det lader til at SMTP kun virker hvis man bruger MASTER kontoen til authentication, hvor MAC MAIL så sender med MASTER email kontoen som afsender.

Da der ikke findes et sted til at skrive afsender email ind, andet end på selve mailen, når man skriver den. Så virker det ikke holdbart af afsender er ens for alle konti i virksomheden.

Jeg har oprettet DNS og aktiveret konti.
Jeg har forsøgt med TLS SSL StartSSL med alle forskellige porte 25,26,465, 587 osv.

Det virker ikke.
Avatar billede eyvind Seniormester
14. august 2013 - 13:56 #1
Prøv at lave smtp om til asmtp (bl.a. tdc)
Avatar billede jmgranner Juniormester
14. august 2013 - 22:59 #2
Jeg tror ikke det svar er særligt godt. Det er kun med en TDC mail at asmtp virker.

Denne server kræver, at man logger på med en godkendelse. I godkendelsen skal man bruge de oplysninger, som man har på sin indgående mail, det vil sige dit TDC brugernavn og password.
Avatar billede jmgranner Juniormester
14. august 2013 - 23:01 #3
Der er noget som er lidt på sporet her.
http://email.about.com/od/Sparrow-Tips/qt/How-To-Access-Windows-Live-Hotmail-In-Sparrow-For-Mac.htm
Dog er det lidt træls at afsender bliver = Master kontoen