Avatar billede hans01 Nybegynder
09. august 2013 - 06:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejl efter jeg har opdateret wordpress

jeg modtager bla denne fejl efter jeg har opdateret wordpress. er der nogen herinde der lige ved hvad det er.

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'wp_heartbeat_settings' not found or invalid function name in /services2/webpages/i/t/italien-ferie.dk/public/blog/wp-includes/plugin.php on line 173
Avatar billede repox Seniormester
09. august 2013 - 07:18 #1
Det betyder at den funktion du forsøger at bruge sammen med call_user_func_array() kaldet wp_heartbeat_settings ikke eksisterer i applikationen.
Avatar billede hans01 Nybegynder
09. august 2013 - 07:31 #2
Hej repox.

jeg har kigget på den linie som henvises til.

$value = call_user_func_array($the_['function'], array_slice($args, 1, (int) $the_['accepted_args']));

Hvis funktionen ikke eksisterer, hvad kan jeg gøre for at få den til det?
Avatar billede repox Seniormester
09. august 2013 - 07:49 #3
Et hurtig google søgning på den fejlslagne funktion "wp_heartbeat_settings" giver det første resultat på http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_heartbeat_settings

Det lader til at din reference wp-includes/general-template.php ikke længere eksisterer og derfor kan Wordpress ikke finde funktionen.
Avatar billede hans01 Nybegynder
09. august 2013 - 08:06 #4
Jeg gik lige ind og opdaterede general-template.php filen. nu modtager jeg denne fejl når jeg vil logge ind:

Fatal error: Call to undefined function wp_unslash() in /services2/webpages/i/t/italien-ferie.dk/public/blog/wp-includes/functions.php on line 1283
Avatar billede repox Seniormester
09. august 2013 - 08:12 #5
Avatar billede hans01 Nybegynder
09. august 2013 - 08:16 #6
Så var den der, jeg skulle bare lige overskrive formatting.php igen den havde ikke fået alle data over. smid lige et svar og tusind tak for hjælpen
Avatar billede repox Seniormester
09. august 2013 - 09:46 #7
Hep