Avatar billede darkstardk Nybegynder
08. august 2013 - 17:30 Der er 4 kommentarer

Bredbånd nord router accespoint

Vi har endelig fået fiber og det virker upåklageligt.
Men, routeren sidder i den ene ende af huset, og derfor kan den ikke dække hele huset med trådløst netværk. Jeg er elektriker, så det er ikke noget problem at trække et nyt cat 5e/6 kabel til noget nyt udstyr. Men hvad for noget udstyr skal jeg have fat på? Et Accespoint er vel bare et trådløst stykke udstyr som skal have 230v og tager signalet trådløst og så forstærker det? Kan man ikke få en "wifi switch" som man sætter sammen med wifi routeren med kabel som så sender det samme signal ud?
Avatar billede larsini Seniormester
09. august 2013 - 10:33 #1
til at forstærke mit wifi har jeg en linksys re1000, virker helt fint, prøv lige at checke om en sådan dims ikke kan løse dit problem!
Avatar billede larsini Seniormester
09. august 2013 - 10:34 #2
beklager, mit indlæg skulle have været en kommentar og ikke et svar - sorry
Avatar billede simonlundhansen Nybegynder
11. august 2013 - 14:38 #3
det er jo kun trådløst så vidt jeg kan se? jeg vil jo ha den kablet til det nye ap
Avatar billede larsini Seniormester
11. august 2013 - 16:23 #4
min linksys extender napper wifi signalet trådløst fra min router og den er derefter kablet til en stationær