Avatar billede darkstardk Nybegynder
07. august 2013 - 22:29 Der er 2 kommentarer

Stofanet/Router/IP

Jeg kan simpelthen ik få min webserver online på min stofanetforbindelse!

Jeg har wamp sat op på min computer som køre win7 home premium 64-bit, det virker perfekt når jeg går ind på 127.0.0.1, men hvis jeg prøver på min lokale ip 192.168.87.102, så siger den: "Forbidden
You don't have permission to access / on this server.", jeg har indtastet min mac addresse så den matcher min computer med den faste ip addresse 62.107.81.109, og jeg har forwarded pårt 80 til 192.168.87.102, men der sker absolut ingenting.
Er der en venlig sjæl der kan se jeg har dummet mig et sted :)
Avatar billede hemberg Forsker
10. august 2013 - 21:41 #1
Hvilken router/modem har du? Er det den hvide Thomson router?
Avatar billede simonlundhansen Nybegynder
11. august 2013 - 14:37 #2
Ja, det er den hvide router. jeg har fået min hjemmeside online nu, men den er listed på den ip jeg finder når jeg går ind på myip.dk, og ikke den faste ip jeg har tilknyttet min mac addresse på webserveren. Har ingen anelse hvorfor, når jeg tilknytter min købte faste ip til min mac addresse burde jeg jo ik gøre mere