Avatar billede Stefan89 Nybegynder
07. august 2013 - 13:10 Der er 7 kommentarer

Kan ikke redigere/gemme sider når jeg indsætter billeder med Ckeditor

Hej!

Jeg er ved at lave en hjemmeside med database og administrations system, hvor jeg kan oprette/slette og redigere i mine sider med ckeditor, men når jeg indsætter et billede med URL så kan jeg ikke gemme siden, men virker som det skal når der ikke er indsat et billede.

Håber i kan hjælpe.

Hjemmesiden er: lone.sejerup.nu
kode: admin01
password: 25802580
Avatar billede Stefan89 Nybegynder
07. august 2013 - 14:06 #1
I er velkommen til at logge ind hjemmesiden og prøve ad
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2013 - 15:14 #2
Hvad er link til administrationen?

Husk at kontrollere din side ved mindre opløsninger - her ser den lidt sjov ud.
Avatar billede Stefan89 Nybegynder
07. august 2013 - 15:27 #3
Du kan logge ind nederst til venstre.

Har kun testet hjemmesiden til Chrome, så den kan godt loade forkert i andre browsere og i mindre formater :)
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2013 - 15:55 #4
Prøvede også at klikke på den knap men den virker åbenbart også kun hvis browservinduet er stort nok...

Der må ske en fejl og den skal du have fanget og udskrevet så vi kan se hvad der reelt går galt - det er svært at se når siden bare bliver hvid.
Avatar billede Stefan89 Nybegynder
07. august 2013 - 16:12 #5
Den skriver desværre ingen fejl, men den går ind på update.php, som egentlig burde gå ind og opdatere til min database, men istedet vises som en blank side.
Avatar billede Stefan89 Nybegynder
08. august 2013 - 10:50 #6
Er der nogen der kan se en fejl med min php kode til at opdatere til databasen?
<?php

    $sql='UPDATE fcesbjerg SET fce_overskrift = "'.$_POST['fce_overskrift'].'", fce_indhold = "'.$_POST['fce_indhold'].'",
    fce_menu = "'.$_POST['fce_menu'].'", fce_dato=NOW() WHERE fce_id = '.$_POST['fce_id'].'';

    mysqli_query($connect,$sql) or die;

    header('location:adm_index.php');

?>
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2013 - 12:23 #7
Din kode er piv åben for SQL Injection og mit gæt er at den knap så gode kode også er årsagen til at der sker fejl - hvis du benytter prepared statements vil du både lukke et sikkerhedshul og formentlig også løse din fejl; http://www.eksperten.dk/guide/1480

Jeg er ikke den store haj til PHP, men den blanke side betyder at der er sket en fejl men opsætningen betyder bare at der ingenting udskrives - du burde her kunne se hvordan det kan løses; http://www.udvikleren.dk/forum/40073/endnu-en-fejl-jeg-ikke-helt-forstaar/