Avatar billede Andersdyr Nybegynder
07. august 2013 - 08:06 Der er 1 kommentar

Outlook 2007 - Private mapper (.pst) skal tilføjes til Outlook hver morgen..

Hej, som titlen lyder.

Jeg har en pst fil med mine private mapper. normalt når jeg tænder computeren ligger de bare hvor jegskal, men her på det sidste har den ikke været der!, eller jo en mappe der hed private mapper uden indhold.. så skal tilføje den til outlook hver gang.

Nogen der ved hvorfor?

Mvh Anders
Avatar billede conz Juniormester
07. august 2013 - 16:50 #1
Hvis din pst bliver for stor (2 GB, tror jeg?), så har Outlook svært ved at håndtere den.

support.microsoft.com/kb/932086

Der er nogle forskellige værktøjer og metoder man kan gøre brug af, men hold til Microsofts lønninger så vidt muligt, og husk at tage en backup af den først.

office.microsoft.com/en-001/outlook-help/reduce-the-size-of-outlook-data-files-pst-and-ost-HA010356311.aspx

www.google.com/search?q=split+pst+2007