Avatar billede aniston Nybegynder
03. august 2013 - 19:20 Der er 5 kommentarer

AC router

Hej alle

Jeg har brugt søg funktionen men fandt ikke noget brugbar svar.

Jeg går rundt og overvejer at købe Linksys Smart Wi-Fi Router EA6500.

Jeg har læst frem til at den har en ny teknologi nemlig ac. Ingen af mine computere/tabletter understøtter ac. Kan jeg så stadig anvende den og vil den køre med samme hastighed som routerens forgænger ea4500?

Ønsker at købe ea6500 da jeg har læst at de nye pc'er og tabletter vil understøtte ac.

På forhånd tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. august 2013 - 19:33 #1
Dataforbindelsesprotokol     Ethernet / Fast Ethernet / Gigabit Ethernet / IEEE 802.11n / IEEE 802.11ac (draft 2.0) / IEEE 802.11b / IEEE 802.11a / IEEE 802.11g

Den understøtter alle tidligere standarder, så køb du roligt den (hvis det er den du gerne vil ha).

AC er hurtigere end de tidligere standarder og har længere rækkevidde.
Avatar billede kimtheman Novice
04. august 2013 - 09:11 #2
Du kan også købe tilbehør som denne til den:
http://www.linksys.com/en-eu/products/bridges/WUMC710

Har selv en EA6500, og har så en WUMC710 der er tilsluttet min Nas server, og endnu en WUMC710 der er tilslutet min tv boks. Og derfra Nasen kan der så streames film trådløst og det kører fint.
Avatar billede aniston Nybegynder
04. august 2013 - 21:28 #3
Okay mange tak :)
Avatar billede aniston Nybegynder
04. august 2013 - 21:30 #4
Tak for dit svar :) Hvad er WUMC710 funktion? Gør den forbindelsen hurtigere på mobile enheder?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 22:46 #5
Da jeg kan se du bruger svar-funktionen forkert, så får du lige min standard vejledning.  :-)

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------