Avatar billede lurup Ekspert
29. juli 2013 - 23:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemme en ny mail i gmail

Jeg skal lave en mail til en kunde jeg først må sende om 3 dage.
Kan jeg på nogle måde skrive den med vedhæftet billeder og gemme den , lukke gmail op om 3 dage og sen de den ?
Hvordan ??
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2013 - 01:34 #1
Avatar billede lurup Ekspert
30. juli 2013 - 22:40 #2
Kan ikke vedhæfte en fil med Boomerrang
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2013 - 22:54 #3
Okay, vidste jeg ikke....
Ifølge dette screenshot http://gupl.dk/699686/ herfra http://www.boomeranggmail.com/l/how-to-schedule-emails.html kan man godt, men det må jo så være ændret siden.....
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2013 - 23:01 #4
Hvis du manuel vil sende den efter 3 dage, kan du bare skrive mailen uden at angive modtager.
Og så efter 3 dage åbne gmail, åbn mappen "Kladder", her ligger din mail.
Åbn den, angiv modtager, og klik på "Send"
Avatar billede lurup Ekspert
05. august 2013 - 00:54 #5
Svar lige vejmand

Virker på min pc
Avatar billede vejmand Juniormester
05. august 2013 - 00:59 #6
Kommer her.....