Avatar billede lurup Ekspert
28. juli 2013 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3G net i udlandet

Jeg har liget været i Tyrkiet og havde brug for internet til min datter og jeg.

Vi kunne ikke få WI-FI på vores værelse så jeg købte en Tyrkiet´s simkort og brugte min Iphone med internet deling til 2 ipad.
Jeg købte 1 gb data og satte min mobilforbrug på 0.
Efter jeg har modtaget 300 mb og sendt 200 mb blev sagde selvskabet at jeg havde brugt 1 gb.
Kan det passe ??
Kn man ikke 100% reg ne med Iphones mobil tæller ???
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juli 2013 - 11:03 #1
Danske selskaber tager forbehold over for de datamængder som registreres lokalt hos brugeren.
De skriver direkte at de ikke altid vil være det samme som der afregnes efter.

Dog lyder din forskel til at være stor.
Ud af 10 GB oplever jeg jævnligt en difference på et par hundrede MB.
Avatar billede lurup Ekspert
24. august 2013 - 19:07 #2
tak
Svar lige Svend Erik så lukker jeg