Avatar billede bas Forsker
25. juli 2013 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Word ikon vises ikke.

Hej

Jeg bruger Windows 7. Jeg har en docx fil der ikke længere viser MS Word ikonet. Filen åbner godt nok MS Word, men hvorfor viser den mon så ikke ikonet. Jeg har været i Standardprogrammer (hvor Word dog ikke vises på listen?) og jeg har højreklikke på filen og Åbn med og valgt MS Word og jeg har højreklikket og kigget under Egenskaber, og jeg har genstartet PC'en.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juli 2013 - 20:38 #1
Har du prøvet at lave en reparation? i Word fanen hjælp tryk på find og ret fejl!
Avatar billede bas Forsker
28. juli 2013 - 14:13 #2
Jeg har nu fjernet og geninstalleret MS Office 2007, og det ser ud til at have løst det.
Avatar billede bas Forsker
04. september 2013 - 15:46 #3
lukker.