Avatar billede ej147 Nybegynder
23. juli 2013 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

test af php mail, localhost og php.ini

Som absolut nybegynder i php sidder jeg og "fedter" rundt med at få en mail funktion til at virke på min testside, der kører på min localhost.
Men da jeg ikke kan få det til at virke, søgte jeg rundt på nettet efter svar og læste et sted, at det slet ikke kan lade sig gøre at teste en php mail på en localhost.
Er det korrekt forstået af mig?
Og hvis ikke hvorfor skal jeg så rette SMTP feltet i min php.ini, så der kom til at stå SMTP = mail.one.com.
Min hjemmeside skal ligge på netop one.com og jeg bruger port 2525, er der en af jer der ved, om det så vil virke?

Med venlig hilsen
Erik
Avatar billede ej147 Nybegynder
25. juli 2013 - 02:31 #1
Er der ikke en person her, der vil være så venlig at sende et svar, så jeg kan afslutte denne tråd?
Tak for forhånd - venlig hilsen Erik
Avatar billede ej147 Nybegynder
07. august 2013 - 00:47 #2
Jeg har selvfølgelig fundet løsningen, men mangler bare at en venlig sjæl vil sende et svar på dette :-)