Avatar billede bas Forsker
23. juli 2013 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nye mails i Ulæst post men ikke i indbakken

Hej

Outlook 2003:
Hvorfor er det at nye mails havner i Ulæst post uden også at havne i indbakken? Kan der være blevet sat et filter et sted, og hvor i så fald? Har tjekket, at der bare står Meddelelser i feltet Aktuel visning på værktøjslinjen Avanceret.
23. juli 2013 - 14:20 #1
Er der oprettet en regel, der flytter de indgående mails til en anden mappe?
23. juli 2013 - 14:22 #2
Så vidt jeg husker findes de her:
Funktioner -> Regler og beskeder
Avatar billede cyberspace Nybegynder
31. juli 2013 - 11:21 #3
i ulæste mappen burde du kunne se i hvilken  mappe de enkelte mails ligger og så prøve at checke disse/denne mappe og se om de "usynlige" mails ikke kan findes  - kan måske også give en indikation om du er kommet til at oprette regl
Avatar billede bas Forsker
04. september 2013 - 15:45 #4
Der er ikke oprettet en regel. Jeg har prøvet at nulstille Outlook, og det ser ud til at have løst problemet.
Skal jeg bare selv tage points? Så vil jeg lukke spr.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. september 2013 - 15:45 #5
ingen alarm her tag bare selv point
Avatar billede bas Forsker
18. september 2013 - 15:56 #6
lukker.