Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 19:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

The Sims 3 lukker ned..

Hej.
Jeg har lige fået min computer geninstalleret. Jeg har før dette haft nogle problemer med at The Sims 3 lukkede.
Nu lukker programmet efter et sted mellem 30 minutter til 1 time, det er møg irriterende!
Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg er utrolig dårlig til computer,  så hvis der er nogle som kan komme med en "vejledning" til mig - så ville det bare være pisse godt!

Der står noget i retningen af, at et andet program har tvunget spillet til at lukke.

- Cecilie.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 20:01 #1
Hej Cecillie.
Kan du se om det skulle være grafikdriveren der måske lukker ned?
Kan du oplyse hvilket Windows version  du bruger?
Er din pc helt opdateret, både med drivere til hardware, og til Windows?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 20:23 #2
Hvilken pc er der tale om?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 20:44 #3
220661 lad ham evt lige runde varmeproblemer, det kunne godt passe med 30-60 minutter, særligt i disse lune sommerdage.
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 20:44 #4
Jeg har lige fået windows 7 på min computer (det er vist ikke en original version), den kørte med Vista før (som var original).
Min computer er en Dell Studio XPS. Jeg ved ikke om den er opdateret i hardwaren, men tror den selv har opdateret Windows.
Avatar billede cekn Nybegynder
21. juli 2013 - 20:45 #5
Jeg er en pige :-P Men altså min computer laver brændmærker på mine ben, så den bliver nok lidt varm!
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 11:35 #6
Så har du svaret lige der, den bliver for varm :)
Hvor lang tid har du haft den?
Avatar billede cekn Nybegynder
22. juli 2013 - 11:43 #7
Fedt! Øh jeg tror, at jeg har haft den i over 4 år :-)
Kan man rense sådan en udluftning/ varme én?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 11:54 #8
Hvis du har haft den i 4 år uden at rense den, så kan jeg sagtens forstå hvorfor den lukker ned. Mit bedste bud er at gå til en computer butik, eller få en du kender (som har erfaring med det) til at rense den.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
22. juli 2013 - 12:38 #9
Muligvis også installer en ekstra køler, hvis der er plads til det.
Avatar billede cekn Nybegynder
22. juli 2013 - 14:16 #10
Okay, det lyder som en god ide! Tak for det :-)
Avatar billede cekn Nybegynder
22. juli 2013 - 14:18 #11
Så det må nok være varmen der gør det!
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 14:29 #12
Kan ikke helt forstå hvorfor du giver dig selv point for det, da de var de andre eksperter og jeg, som kom med forslag, men godt du fik løst det :)
Avatar billede cekn Nybegynder
22. juli 2013 - 14:32 #13
Jeg ville gerne have gjort det men kan virkelig ikke finde ud af det! Sorry!
Oprettede kun profilen for at få hjælp til dette :-)