Avatar billede daphne Novice
21. juli 2013 - 16:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Windows Live Mail står offline - øv

Jeg kom til at trykke forkert, da jeg ville tjekke op på mine mails, og fik i stedet trykket på ikonet for 'go offline'.. hmmm..

Hver gang jeg nu prøver at trykke på ikonet igen-igen for at komme online, sker der absolut ikke en dyt.

Hvordan får jeg dette rettet tilbage igen ?

Håber nogen kan hjælpe, for det er da pænt irriterende.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. juli 2013 - 16:27 #1
Måske gendanne til før du begik fejlen??
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 17:00 #2
Så lige i en tråd at problemet kunne være at der i IE også står til at at være offline.
Prøv at åbne EI og gå i filer og se om der er tjek tegn i at arbejde offline.
Er der så fjern det og se om din mail er i orden.
http://www.sevenforums.com/browsers-mail/283849-windows-live-mail-wont-go-online.html
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 17:01 #3
EI skulle jo selvfølgelig have været IE(Internet Explorer i den version du har på din pc):-)
Avatar billede daphne Novice
21. juli 2013 - 17:07 #4
#3>
Bruger ikke internet explorer, men har nu prøvet at åbne den, men kan ikke finde, hvor det står, at den skulle være offline.

Bruger normalt mozilla firefox og Google Chrome, og har ikke nogen problemer med at være online.

Irriterende, at den bare ikke kan kaldes 'tilbage' til online tilstand :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 17:43 #5
På min IE8 som jeg kører med står den næst nederst når jeg trykker på "filer" øverst i venstre side.

Ellers prøv #1, det bør også kunne løse dit problem.
Avatar billede daphne Novice
22. juli 2013 - 09:04 #6
Problemet har løst sig selv.

Please læg et svar i tråden her, så I kan få tildelt point for entusiasme :-)

Mvh.
Gitte
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2013 - 16:12 #7
Tak for det Gitte.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2013 - 17:08 #8
Del gerne med dig selv jeg samler ikke og det løste jo også sig selv!!
Avatar billede daphne Novice
10. august 2013 - 13:15 #9
Blot til info. har jeg lige haft selvsamme problematik, men faldt over en side, der netop beskrev det så selv jeg kunne forstå det:

Man gør følgende:

1) Åben en IE-browser.
2) Gå op under 'filer'
3) Ca. nederst trykker man på 'gå online'

Dette er en 'fejl' ved Windows live mail, at kommer man til at trykke fejlagtigt på 'arbejd offline', så låser den ganske enkelt fast i offline-positionen, indtil man går ind i en IE-browser, og løser problemet.

Håber flere kan få fornøjelse af denne løsning :-)