Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2013 - 20:55 Der er 4 kommentarer

Kan ikke slette filer fra ekstern harddisk? Fejlkode 0x8007045D

Hej,

Når jeg prøver at slette en fil på min eksterne harddisk, kommer følgende meddelelse op: Fejl 0x8007045D. Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.

Jeg kan heller ikke ikke få lov til at fuldføre en formatering af harddisken. Jeg kan dog uden problemer overføre filer fra den eksterne harddisk til computeren. Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
18. juli 2013 - 21:08 #1
Her er lidt link med forskellige muligheder, jeg ved ikke om nogen af dem kan hjælpe dig videre.

Vi starter med:
It seems that you enabled by accident the "write protection" switch.

This switch can be found on the USB Drive itself, when you find it, switch it to the other position.

http://www.tomshardware.co.uk/forum/285744-32-device-error-0x8007045d

http://ezinearticles.com/?How-to-Fix-Error-0x8007045D&id=6115005

Et andet...
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_programs/error-0x8007045d-the-request-could-not-be/17d085c8-bab4-4d31-9a2b-e7a4ba38d387

Du prøver på eget ansvar, jeg kender ikke nærmere til de nævnte løsninger, de er blot googlet for at hjælpe dig.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 09:10 #2
Tilbagemelding om hvordan det går ?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2013 - 11:22 #3
Hej,

Tak for svaret, jeg beklager den noget sene tilbagemelding.

Jeg har kigget på dine links og forsøgt mig frem, desværre uden held indtil videre.

Vh. Frederik
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 18:46 #4
Ok det var surt, jeg håbede du blot havde fået skrive beskyttet disken.

Jeg har ikke lige flere ideer og vil lade andre (forhåbentlig) træde til med input.