Avatar billede thor3613 Nybegynder
16. juli 2013 - 20:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Oprette undermapper på Iphone

Hej "Eksperter"
Jeg har fået "presset" en Iphone 5 ned over mig pga. job. men denne er også mine private så naturligvis ville jeg gerne have den tilnærmelsesvis at se ud som min gamle HTC, på nogle få punkter, i det mindste. Problemet er kategorisering af mine mapper med billeder. Det er lykkedes mig at overføre alle mine billeder fra min HTC til Iphonen. På HTC´en havde jeg arrangeret dem i hovedmapper og derefter i undermapper efter begivenheder mv.
Da de blev overført kom ganske vist alle billederne med over men alle blev samlet under hovedmappens navn, dvs. undermapperne var ikke ført med over. Se det irriterer mig grænseløst, så spørgsmålet er. Ved nogen om man igen kan få oprettet undermapper og få det hele arrangeret sådan nogenlunde fornuftigt igen?
Er der et "cowboytrick, app, eller andet der kan det. ? Hjælp!!
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2013 - 21:21 #1
Ikke muligt uden bøvl..

Men du kan smide dine billeder på google drev og der sortere og os have billederne på din iphone :-)
Avatar billede thor3613 Nybegynder
18. juli 2013 - 09:41 #2
Hej
Tak for svaret,
tænkte nok det var bøvlet - utroligt nok at noget så simpelt ikke kan lade sig gøre på en så "såkaldt moderne " telefon :-(
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2013 - 09:52 #3
Er helt enig ;-)
Men at benytte google drev betyder du har dem i skyen og hurtigt på din pc og så endda organiseret ;-)
Avatar billede thor3613 Nybegynder
18. juli 2013 - 11:10 #4
Takker for indsatsen :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2013 - 12:14 #5
#4 du må kun bruge svar funktion hvis du ikke har fået en løsning af andre (ønsker at lukke dit spørgsmål) eller hvis du deltager i en andens debat og spørger beder dig smide et svar.

Ellers bør du altid bruge kommentar.
Ingen skade sket dog. Hvis du ønsker at give point til mig beder du blot mig om at smide et svar ;-)

Dette guldkorn koster ikke ekstra ;-)
Avatar billede thor3613 Nybegynder
18. juli 2013 - 20:04 #6
Halløj
Jeg har tilsyneladende "klodset" lidt i det, men jeg er tilfreds med dit svar, thi jeg har efter lang tids søgen på nettet ikke fundet noget der kunne løse mit dilemma, jeg er dog stadig forundret over en iphone5 model 2013 :-|, men det er en anden snak :-) men smid blot det som svar!
mvh! THB
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juli 2013 - 22:21 #7
Der findes apps der kan, men har på fornemmelsen at apple ændrer det i ios 7 (årsagen til undladelse af kamera app er fordi der er en genvejs funktion til kameraet og den tillader kun standard kameraet at benytte)

Genvejen er på lås op skærmen der er et kamera den peger du blot op ad og så er du i kameraet meget hurtigt :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. juli 2013 - 12:44 #8
Husk at acceptere mit svar...