Avatar billede ketcher15 Nybegynder
14. juli 2013 - 22:37 Der er 5 kommentarer

Underligt IT problem

Hej, jeg har et lidt underligt problem med min bærbar-computer, når den er ladet fuldt op og opladeren er tilsluttet, bliver den lidt langsommere og lagger lidt, men når jeg så tager opladeren ud så kører den fint. Kan det være noget med opladeren, gode råd evt. løsning ville være rart.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2013 - 22:55 #1
Hej og velkommen til

Jeg vil tro det er indstillingerne i strømstyringen der gør at du oplever det du gør.
Man kan sikker indstille den til at køre i højeste indstilling lige meget om man har lader i eller ej.

PS Da du er ny bruger vil jeg lige fortælle om hvordan det fungerer herinde.
Læg dine indlæg som kommentar. Svar muligheden bruges normalt kun når point skal uddeles og tråd lukkes.
Et for tidligt lagt svar vil måske gøre at andre hjælpere springer tråden over.
Når løsningen er nået beder du hjælperen/hjælperne om at lægge et svar, som du så accepterer.
Du kan i denne video her http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
hvordan det gøres.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2013 - 22:57 #2
Du skal så dog lige være opmærksom på at batterilevetiden bliver noget mindre i denne indstilling.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2013 - 23:07 #3
Avatar billede finb Ekspert
14. juli 2013 - 23:19 #4
Batteriet har bedst af at tømmes helt, inden det genoplades, så tøm før du bruger lysnet.
Avatar billede MADOlsen Forsker
15. juli 2013 - 11:01 #5
#4 Du er nogle år for sent på den med det råd! Nutidens batterier har tværtimod IKKE godt af at blive helt afladet.

Tjek evt. dette link, for at få ryddet ud i batteriskrønerne:
http://www.version2.dk/artikel/batterimyter-er-det-skidt-lade-stroemstikket-sidde-i-den-baerbare-14020