Avatar billede Nillerey Nybegynder
12. juli 2013 - 13:32 Der er 6 kommentarer

Gammel harddisk

Hej jeg har en gammel harddisk og ville høre om man kan få sådan en vurderet nogensteder.
IBM 90X8528 Type 0667 70MB ESDI.
Avatar billede Torben Larsen Praktikant
12. juli 2013 - 13:38 #1
Den eneste side jeg kender er - http://marketplace.vintage-computer.com/auction_details.php?auction_id=113930

Der kan du få vurderet og sælge gammelt PC og IT grej!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. juli 2013 - 17:32 #2
Jeg er enig med linket i #1
Værdien er lige over skraldespanden.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. juli 2013 - 18:57 #3
Jeg havde også sådan en brevpresser, men efter emailen kom har den ikke engang den værdi mere, men du kan eventuelt tilslutte den på en kold vinter aften kan den holde kaffen varm, for den kan virkelig gløde ;-)
Avatar billede Nillerey Nybegynder
13. juli 2013 - 00:13 #4
Tak for lort det ser ud til at denne hjemmeside er som der blev snakket om, opreklameret lort og medlemmer der tror de er noget mere end de er
Avatar billede jensenjs Juniormester
13. juli 2013 - 09:20 #5
Det handler nok mere om interesser, som at samle på forskellige ting som så mange andre ting, lige fra smølf figurer til Ferrarier :-)

Har man en glødende interesse for det så går man i dybden med det.
Det er ikke nok at eje den, kan den stadig boote.
Og måske i dette tilfælde, hvor hurtig/langsom var den i forhold til tidens systemer, forskellige data og hvilke komponenter er der brugt, print edition/design osv.

For de der har interessen er det vigtige ting.
Avatar billede ThomasRud Nybegynder
13. juli 2013 - 13:11 #6
Jeg tror din HDD er 1000 kroner værd.

Får jeg nu ros ?
Blev det mere seriøst ?

Der er jo ingen grund til at skælde ud bare fordi du ikke får det beløb som du havde håbet på.