Avatar billede jepzen Nybegynder
08. juli 2013 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan anbefale 3 mobilt bredbånd?

Jeg overvejer at skifte mit bredbåndabonnement hos Fullrate ud, med et mobilt hos 3, til kun 129 kroner om måneden.

Er der nogen der kan anbefale dette?

Har de god og stabil dækning?

Og hvilket modem eller router skal jeg vælge?

Overvejer et Huaweimoden: http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/Modems_routere_listeside/Huawei-E392-4G/
Avatar billede madklub Guru
08. juli 2013 - 15:36 #1
Sidste jul havde jeg enorme problemer med at få dem til at ordne 'min' mast. Jeg havde nærmest ingen net i 3 uger.
Men hverken før eller siden har jeg haft problemer.
Avatar billede langoe Mester
08. juli 2013 - 15:56 #2
Min er faring er, at 3´s mobile bredbånd fungerer perfekt. Du bør dog kontrollere deres dækning, i det område du skal anvende det mest i. På deres hjemmeside er der et kort som viser dækning. Men de er blevet kåret som det selskab med den bedste dækning.

Under alle omstændigheder har du 2 ugers fortrydelsesret.
Avatar billede jepzen Nybegynder
09. juli 2013 - 23:02 #3
Tak:)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juli 2013 - 16:16 #4
Men de er blevet kåret som det selskab med den bedste dækning.

Jeg vil lige tilføje, at det var før Telenor og Telia slog deres mobilnet sammen.
De har i dag den bedste dækning (når vi ser på hele Danmark).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juli 2013 - 16:22 #5
Vil du være billigt på 3`s netværk, så kig på Oister som er deres datterselskab.

Her kan du se en række selskaber og hvilket net de anvender.
http://erhvervsstyrelsen.dk/mobildaekning