Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. juli 2013 - 00:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genanvendelse af harddisk fra kasseret PC

Jeg har en harddisk fra en nu kasseret bærbar PC, som jeg gerne vil anvende som ekstern hd på min nye bærbare. Disken er opdelt i 3 drives og nogle af filerne er beskyttede fra den gamle anvendelse. Jeg vil gerne slå alle drives sammen til ét og frigøre hele indholdet til anden anvendelse fx ved at formattere det hele.
Hvordan gør jeg det?
05. juli 2013 - 06:52 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Du skal have (købe/skaffe) et externt kabinet, og forbinde via USB ...

I [Diskhåndteringen] kan du nedlægge samtlige partioner (på DEN HD) og som ønsket oprette/formatere til en stor partion/drev samme sted ...
Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. juli 2013 - 08:59 #2
Tak for din hurtige reaktion. Der er tale om  Win7. Jeg prøver dit forslag og vender tilbage.
Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. juli 2013 - 09:24 #3
Tak for dit råd - det er gennemført og alt i orden.

mvh
Avatar billede ENVIRON Nybegynder
05. juli 2013 - 09:25 #4
Det fungerer fint - tak