Avatar billede NatasjaSkott Nybegynder
02. juli 2013 - 12:13 Der er 8 kommentarer

Gaveidé til mor- tidspres!

Hej, jeg er en pige på 15 år, som mangler en gave til min mor!
Hun har fødselsdag i morgen, og jeg har penge nok, men jeg ved hun vil sætte langt højere pris på noget hjemmelavet, da jeg er meget kreativ. De sidste par år har hun fået alt fra kulmalerier og smykker til dekorerede fotoalbums, og jeg vil helst ikke give det samme to gange.
Min mor er meget aktiv og ikke just den typiske "mor"-type.

Håber i vil hjælpe derude :-)
Avatar billede chalde Seniormester
02. juli 2013 - 12:49 #1
Oplevelsesgaver. Evt. med dig.
Forældre plejer at blive tåbeligt glade når deres teenageunger viser interesse i at bruge tid med dem.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. juli 2013 - 14:18 #2
Rigtig god ide #1
(stryg bare "Evt")

Forslag i den retning (alt efter hvor du bor) kunne være, sejltur i kano/robåd, ridetur i et par timer.
Altså noget aktivt udendørs (nu det er sommer) og gerne noget som ingen af jer tidligere har prøvet, så bliver oplevelsen endnu større for jer begge og det er noget i vil huske i lang tid.
Avatar billede NatasjaSkott Nybegynder
02. juli 2013 - 14:58 #3
Det er nogle gode ideer, men det er meget sådan noget vi gør i forvejen hjemme hos os ;)
Avatar billede finb Ekspert
02. juli 2013 - 18:02 #4
Fodbad i akvarium med fisk, der spiser hård hud
eller
Print et meget kreativt, fjollet, sminket billede af dig selv, hvor du står på én hånd med en zebra, der spiser spaghetti
eller
Fremskaf hendes veninde, som hun ikke har set i 81 år
eller
Ro hende en tur i den nærmeste sø med madkurv
-finb
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. juli 2013 - 22:49 #5
Det er jo lidt svært at foreslå fysiske gaver, til en person man ikke kender og derfor ikke aner hvilke interesser hun har.

Køb hende Fifty Shades of Grey, så kan du selv låne den om et par år (En bog som tøser er ret vilde med).
Avatar billede finb Ekspert
02. juli 2013 - 23:04 #6
Tag opvasken
eller
lav maden
mal stuen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juli 2013 - 01:10 #7
Havde du haft bedre tid, så evt lave et surprise party for hende.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 19:54 #8
Afmeldt da spørger er inaktiv og "mor" har haft fødselsdag.