Avatar billede Masteph Nybegynder
24. juni 2013 - 14:47 Der er 1 kommentar

Kan Jeg se Trådløs TV ? ? ? ? ?

Jeg har lige fået sat fiberbox nede i køkkenet men min stue er ovenpå og jeg det ville blive meget rodet hvis jeg skal have ledning rundt i huset.
Kan man ikke sætte antennestiket i en slags router også se trådløs tv op i stuen???

Jeg håber i vil hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juni 2013 - 18:22 #1
Velkommen til.
Hmm Man kunne jo prøve at undersøge om dette eller et tilsvarende produkt kan klare opgaven:
http://www.philips.dk/c/tv-og-monitor-tilbehor/slv3110_12/prd
Ved min bror har en tilsvarende boks som sender signal fra en sat boks til tv i tilstødende stue. Den er monteret over scart tilslutningen. Så man kan ikke få den digitale kvalitet som jeg forstår det.

Ps læg dine indlæg som kommentar.
Svar bruges normalt til pointgivning i forbindelse med lukning af tråd.