Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 13:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk genereret kryds og tværs

Ja, det er jo nok lidt snyd, men mit spørgsmål er faldet helt ud af fokus, så derfor denne "ping"
- Jeg ville også gerne høre lidt "feedback" på selve opgaverne (er de for svære/lette ?)

http://www.eksperten.dk/spm/982717

Undskyld : )
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2013 - 13:05 #1
Citat fra Ekspertens regler:

1.Det er ikke tilladt at:

......
....
..
11.oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
    1.oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 13:56 #2
Ja, jeg vidste godt at den var liige over stregen..
- men regler er jo til for at blive bøjet, når de rammer én selv, ikk' ; )
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 14:13 #3
Ja det kunne man jo håbe det var. Men sådan fungerer det jo desværre ikke i virkeligheden.
Og det er derfor vejmand skriver sit indlæg.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2013 - 14:49 #4
Du skal selv sende et "Svar" for at lukke her igen.
Det er ment som hjælp til selvhjælp.
Mange af de dygtigste hjælpere herinde, stopper deres hjælp, når de ser spørger ikke respekterer Ekspertens regler.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 16:09 #5
OK