Avatar billede egmose Novice
20. juni 2013 - 07:49 Der er 6 kommentarer

Ekstern Hdd, der kan mounte ISO filer

Så en Pisse smart dims idag, en Ekstern HDD, (Egentlig blot kassen), som kan mounte ISO filer på dets eget interface, og maskinen vil derfor se det som et DVD drev.

Nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en? Eller læse mere om det?
Avatar billede acore Ekspert
20. juni 2013 - 10:08 #1
Det ved jeg ikke, men jeg bruger pismo - http://www.pismotechnic.com/pfm/ap/ - hvis jeg skal mounte en iso fil. Ret smart, synes jeg.
Avatar billede egmose Novice
20. juni 2013 - 10:44 #2
Det er slet ikke det jeg mener, man kan mounte direkte på Hdd´en for så at sætte den i USB, og windows ser det som en skive :)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juli 2013 - 12:25 #3
Hvorfor ikke blot bruge Slysoft Virtual CloneDrive?

Meget letvægtigt program :-)
Avatar billede egmose Novice
20. juli 2013 - 12:36 #4
Fordi det kører ikke, på en pc der f.eks. ikke kan boote :)
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juli 2013 - 13:19 #5
Smid en windows installation på usb / cd? Kan se det smarte, men har aldrig hørt om sådan en ekstern monterings ting ting...
Avatar billede egmose Novice
20. juli 2013 - 13:21 #6
#5 - Tak, det har jeg styr på, men ved den findes, har set den IRL, men fik selfølgelig ikke mærke og model noteret :( og nu er det altså sådan en jeg vil have fingre i :)