Avatar billede miababz Nybegynder
18. juni 2013 - 11:56 Der er 3 kommentarer

Samsung TV

Hej jeg har et problem med mit Samsung 32" LED Smart-TV UE32ES5505, jeg har sat en antenne til som gerne skulle kunne modtage dr's programmer, den er afprøvet på et andet fjernsyn hvor den virker perfekt. Men mit fjernsyn bliver ved med at sige intet signal.. Der er desuden prøvet at sætte et boxserkort i fjernsynet imens for at se om det kunne gøre en forskel, nogen forslag??
Avatar billede sonalias Seniormester
18. juni 2013 - 12:52 #1
På samsung mener jeg at den skelner mellem digital og analog, og medmindre du har DVB-T2 antenne + tuner skal du skifte over på analog (vil kun virke hvis du har DVB-T tuner).
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. juni 2013 - 12:54 #2
TV'et skulle umiddelbart have denne tuner: DVB-T2 / C

Normalt kan man på samsung lave en kanalsøgning, hvor du kan vælge hvilken type søgning der skal foretages, analog / digital som sonalias skriver.

Hvis du har et boxermodul, mener jeg det skal være CI+, for at virker med dvb-t2 (men kan tage fejl)
Avatar billede miababz Nybegynder
18. juni 2013 - 13:28 #3
Jeg har prøvet at lave en kanalsøgning, både analog og digital, og stadig ingen kanaler fundet. Du har ret omkring boxermodul, tror ikke det fungere i fjernsynet. Men jeg burde vel stadig at kunne fange drs kanaler?