Avatar billede bharzaros Nybegynder
17. juni 2013 - 22:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pc "hakker" og mus fryser i ca 2-3 sek af gangen.

Hej alle i kloge hoveder her på eksperten...

Da jeg tændte min computer i dag gik der ca 30 min uden problemer, men så begyndte min mus at fryse, ca 2 sek af gangen. Jeg fandt ud af at det ikke kun var musen, men faktisk den stream jeg kiggede på, min mus osv der frøs, men sjovt nok var lyden fra den stream jeg så der stadig.

Jeg har kørt en HijackThis, men aner intet andet om hvad jeg skal gøre end ikke at pille ved noget uden nogen har set på den først.

Pros: Intel I7 870 @2.93hz
Ram: 4gb
Grafik: Nvidia Gtx 460

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 21:54:28, on 17-06-2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16490)

FIREFOX: 21.0 (da)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesTrayAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_7_700_224.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\virtualization handler\cvh.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\virtualization handler\OfficeVirt.exe
C:\Users\Ronni\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://nmd.msn.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F653DBA36}
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F653DBA36}
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\aswWebRepIE.dll
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Synapse] "C:\Program Files (x86)\Razer\Synapse\RzSynapse.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [Pando Media Booster] C:\Program Files (x86)\Pando Networks\Media Booster\PMB.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [KiesHelper] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesHelper.exe /s
O4 - HKCU\..\Run: [KiesTrayAgent] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesTrayAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Ultra Agent] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Ultra\DTAgent.exe" -autorun
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: OpenOffice.org 3.3.lnk = C:\Program Files (x86)\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O15 - Trusted Zone: *.clonewarsadventures.com
O15 - Trusted Zone: *.freerealms.com
O15 - Trusted Zone: *.soe.com
O15 - Trusted Zone: *.sony.com
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: Disc Soft Bus Service - Disc Soft Ltd - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Ultra\DiscSoftBusService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11011 bytes

Det kan ikke være musen, helt ny Razer Naga mmo, og jeg har prøvet med 2 andre mus, alle gør det samme.

Jeg har kørt fuld skan af Avast antivirus, intet dukkede op.

Håber nogen kan give mig et hint til en løsning, da dette er yderst irriterende at "leve med" bare for selv EN dag.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2013 - 18:17 #1
Hej og velkommen til Eksperten. Her er en lille vejledning da du er ny bruger af Eksperten:

Det normale er at skrive i kommentar, indtil løsningen findes.
Svar bruges normalt kun af hjælperen, da svar er den eneste mulighed for at uddele point.
Man behøver ikke nødvendigvis at lukke med en løsning. Har hjælpere kommet med brugbare indlæg, kan man godt honorere dette.
Det gøres ved at spørger i tråden beder denne/disse hjælpere om svar og accepterer dem alle. Man kan give point forskelligt til alle hjælpere, eller dele lige over. Det fremkommer af den boks der kommer til syne.Kommer der ikke en løsning på problemet og ikke nogle brugbare indlæg,lægger spørger selv et svar og lukker tråden, når denne er opgivet.
Du kan i denne video se hvordan en tråd lukkes:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Til dit problem:
Har du tjekket om den kører varm når du bruger den til at streame med?
Prøv at hente og køre denne her:
AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Den renser di browser for unødige toolbars og andre ting.

En kørsel med CCleaner og Malwarebytes havde også været en god ide:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede bharzaros Nybegynder
19. juni 2013 - 23:08 #2
Tusind tak for det hurtige svar. Opdatering: Jeg har 1. "støvsuget" computeren og renset Intel køleren for støv. Kørte en fuld Avast Anti virus scan og slukkede computeren. Dagen i dag har været væsentlig bedre og har nu kørt Adw cleaner og vil køre CCleaner og Malwarebytes i morgen, så jeg er 100% sikker på problemet ikke kommer igen da jeg ikke har haft nogle "rense systemer" brugt i meget lang tid. Jeg har fuld ud tillid til disse du foreslog og vil bruge dem en gang om måneden. Loggen kom til at se sådan her ud:

Hvis du skriver et "svar" vil du absolut få dine velfortjente point, da disse nok har/vil løst/løse op til flere andre problemer jeg måtte havet kommet ud for den næste stykke tid.

# AdwCleaner v2.303 - Logfil lavet d. 19/06/2013 kl. 22:48:26
# Opdateret d. 08/06/2013 af Xplode
# Operativ system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Bruger : Ronni - FORTRESS
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Users\Ronni\Downloads\adwcleaner.exe
# Indstilling [Slet]

***** [Servicer] *****

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Local\Temp\Uninstall.exe
Filer Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5io9ie9o.default\searchplugins\Askcom.xml
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\TornTV.com
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Ask
Mapper Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekf
Mapper Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\jcdgjdiieiljkfkdcloehkohchhpekkn
Mapper Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj
Mapper Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TornTV.com
Mapper Slettet : C:\Users\Ronni\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5io9ie9o.default\jetpack

***** [Registeret] *****

Nøgle Slettet : HKCU\Software\1ClickDownload
Nøgle Slettet : HKCU\Software\YahooPartnerToolbar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{EA28B360-05E0-4F93-8150-02891F1D8D3C}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Iminent
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BundleSweetIMSetup_RASAPI32
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BundleSweetIMSetup_RASMANCS
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SweetIM_RASAPI32
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SweetIM_RASMANCS
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SweetPacksUpdateManager_RASAPI32
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SweetPacksUpdateManager_RASMANCS
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\jbpkiefagocgkmemidfngdkamloieekf
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\jcdgjdiieiljkfkdcloehkohchhpekkn
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\ogccgbmabaphcakpiclgcnmcnimhokcj
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2F603A45-D956-496B-81B5-50D782424976}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B85C4CB2-B352-4BD8-818C-BCE353599107}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\1ClickDownload
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2F603A45-D956-496B-81B5-50D782424976}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B85C4CB2-B352-4BD8-818C-BCE353599107}

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16490

Udskiftet : [HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main - Start Page] = hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F653DBA36} --> hxxp://www.google.com
Udskiftet : [HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main - Start Page] = hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F653DBA36} --> hxxp://www.google.com

-\\ Mozilla Firefox v21.0 (da)

Filer : C:\Users\Ronni\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\5io9ie9o.default\prefs.js

Slettet : user_pref("browser.search.order.1", "Ask.com");

-\\ Google Chrome v27.0.1453.110

Filer : C:\Users\Ronni\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences

Slettet [l.8] : homepage = "hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F6[...]
Slettet [l.12] : urls_to_restore_on_startup = [ "hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71[...]
Slettet [l.44] : keyword = "search.sweetim.com",
Slettet [l.47] : search_url = "hxxp://search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}&crg=3.1010000.10011&[...]
Slettet [l.1701] : homepage = "hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-43DA-11E2-91F4-1C6F653D[...]
Slettet [l.2042] : urls_to_restore_on_startup = [ "hxxp://home.sweetim.com/?crg=3.1010000.10011&barid={03BB71F2-[...]

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [5422 octets] - [19/06/2013 22:47:43]
AdwCleaner[S1].txt - [327 octets] - [19/06/2013 22:48:07]
AdwCleaner[S2].txt - [5282 octets] - [19/06/2013 22:48:26]

########## EOF - C:\AdwCleaner[S2].txt - [5342 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2013 - 15:33 #3
svar.